agonia magyar v3 |
Agónia - Művészeti Műhelyek | Szabályo | Mission | Lépj kapcsolatba velün | Regisztrál | ||||
Cikk Közösségek Pályazat Esszé Multimédia Személyese Vers Sajt? Próza _QUOTE Forgatókönyv Speciáli | ||||||
|
||||||
agonia Ajánlott Alkotáso
■ Rozsdás szárnyakkal
Romanian Spell-Checker Lépj kapcsolatba velün |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-06-20 | [Ezt a szöveget a következ. nyelven kell olvasni romana] | Könyvtárba beírt Adina Stoicescu
Din volumul "Fiziologia poeziei"
III. Contemplarea lumii din afara ei * Întâmplarea supraviețuiește legii. * Înțelepciunea e sicriul nostru. Dragostea, puterea de a iubi împodobită de erori ca fluturele de polen, numai ea ne face să trăim. A iubi, ca și trecerea timpului, ne îndepărtează de lege. Timpul este depărtarea dintre lege și eroare. * Cuvintele, dacă sunt ale poeziei, seamănă cu trupul omului. Bunăoară: a fi – adică mai nimica și o lungime. Uitați-vă, vă zic, leit trupul omului. Bunăoară: a avea – un fel de dantelă, un fel de pierdere, un fel de margine a nimicului. Seamănă cu trupul omului? Da, întocmai seamănă cu trupul omului. Iar această identificare nu este făcută prin vedere, ci prin dragoste, prin sentiment. * Prin dragoste, prin sentiment, prin această fereastră a legii ne uităm și noi cu colțul inimii noastre. * Legea ne ține pe toți. Numai trădarea ei ne face să fim. Întâmplarea supraviețuiește legii. Viață are numai vinovatul. Părăsirea și pângărirea geometriei e carnea bietului nostru suflet. * Libertatea este o durere. Puterea de a ne durea e demnitatea trădării noastre față de lege. E abia ruptura razei. * Întâmplarea supraviețuiește legii. Ne amintim durerea. Legea e locul care doare, nu locul, ci durerea locului e trista noastră libertate, nu locul, ci durerea locului e fascinanta noastră viață.
|
||||||||
Az irodalom, kultúra és vers háza. Írj és élvezd a cikkeket, esszéket, prózát, klasszihus verseket és versenyeket | |||||||||
Az oldalakon megjelent bármely anyag közlése engedélyünk nélkül, tilos.
Copyright 1999-2003. Agonia.Ne
E-mail | Publikálási és bizalmassági politik