agonia magyar v3 |
Agónia - Művészeti Műhelyek | Szabályo | Mission | Lépj kapcsolatba velün | Regisztrál | ||||
Cikk Közösségek Pályazat Esszé Multimédia Személyese Vers Sajt? Próza _QUOTE Forgatókönyv Speciáli | ||||||
|
||||||
agonia Ajánlott Alkotáso
■ Rozsdás szárnyakkal
Romanian Spell-Checker Lépj kapcsolatba velün |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-07-31 | [Ezt a szöveget a következ. nyelven kell olvasni romana] | Könyvtárba beírt Jipa Lavinia
L-a citat pe Sade, despre care eu nu auzisem niciodata, cu exceptia comentariilor traditionale despre sadism: „Ne cunoastem numai cînd ne gasim în fata propriilor noastre limite”, si asta e corect. Dar e si gresit, pentru ca nu este important sa cunoastem totul cu privire la noi însine; fiinta umana n-a fost facuta doar ca sa caute întelepciunea, ci si ca sa are pamîntul, sa-si semene grîul, sa faca pîine.
Eu sînt doua femei: una doreste sa aiba toata bucuria, pasiunea, aventurile pe care mi le poate da viata. Cealalta vrea sa fie sclava unei rutine, a vietii de familie, doua lucruri care pot fi planuite si realizate. Sînt o femeie de casa si o prostituata, ambele traind în acelasi corp si luptînd una împotriva celeilalte. Întîlnirea unei femei cu sine însasi este un amuzament cu riscuri serioase. Un dans divin. Cînd ne întîlnim, sîntem doua energii divine, doua universuri care se ciocnesc. Daca întîlnirea nu are reverenta necesara, un univers îl distruge pe celalalt.
|
||||||||
Az irodalom, kultúra és vers háza. Írj és élvezd a cikkeket, esszéket, prózát, klasszihus verseket és versenyeket | |||||||||
Az oldalakon megjelent bármely anyag közlése engedélyünk nélkül, tilos.
Copyright 1999-2003. Agonia.Ne
E-mail | Publikálási és bizalmassági politik